Czwarta i zarazem ostatnia seria serialu o młodej prawniczce miała najwyższą widownię spośród wszystkich sezonów i dała TVN pozycję lidera.
Czwartej serii „Magdy M.” miało nie być, ale stacja ugięła się pod żądaniami i prośbami fanów i zdecydowała się na jej nakręcenie i pokazanie. I to się opłaciło, bowiem jak pokazują dane AGB Nielsen Media Research średnio każdy odcinek czwartego sezonu oglądało 3,72 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 26,77 proc.
Jeszcze lepsze wyniki były w komercyjnej grupie docelowej, gdzie udziały TVN w czasie emisji „Magdy M.” wyniosły 30,49 proc. Na reklamach wokół serialu stacja zarobiła w sumie ponad 15,7 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).
Spośród odcinków czwartej serii najwięcej widzów obejrzało ostatni, zakończony szczęśliwym spotkaniem Magdy i Piotra, epizod. We wtorek 5 czerwca przed telewizorami zasiadło 4,1 mln osób, a TVN włączyło w porze emisji serialu niemal 30 proc. wszystkich telewidzów.
Mimo zakończenia emisji serialu widzowie prawdopodobnie spotkają się jeszcze z „Magdą M.” Planowane jest bowiem nakręcenie pełnometrażowego filmu, jednak jego scenariusz będzie prawdopodobnie odbiegać od telewizyjnej wersji przygód młodej prawniczki.