Do zespołu biura reklamy TVN Media dołączyła Magdalena Jabłońska. Objęła nowo utworzone stanowisko vice president digital ad sales director.
Do jej głównych zadań będzie należała rozbudowa i konsolidacja struktur digital w biurze reklamy oraz wprowadzenie nowych rozwiązań w obszarach produktów reklamowych digital, rozwiązań i narzędzi adtech, a także wykorzystania danych i analityki rynku.
Magdalena Jabłońska od ponad 25 lat związana jest z branżą mediów cyfrowych. Od września ub.r. pracowała w międzynarodowej firmą IQVIA Poland, gdzie jako dyrektorką marketingu odpowiadała za dział marketingu i rozwoju produktu digital. Wcześniej była szefową spółki e-commerce OEX24 z Grupy Oex oraz dyrektorką biura reklamy Allegro. W przeszłości pełniła też m.in. funkcje szefowej zespołu sprzedaży specjalnej w Onecie oraz członkini zarządu biura reklamy Media Impact Polska.
Jest absolwentką Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie oraz Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Szczecińskiego.
TVN Media sprzedaje reklamy dla Warner Bros. Discovery
Zespół ad sales TVN Media pod kierownictwem Piotra Tyborowicza jest odpowiedzialny za przychody z reklamy, sponsoringu oraz innych rozwiązań reklamowych telewizji i segmentu digital całego połączonego portfolio Warner Bros. Discovery w Polsce.
Pod koniec lipca Grupa TVN Warner Bros. Discovery ogłosiła zmiany w strukturze pionu programowego po odejściu z firmy Edwarda Miszczaka. Bogdan Czaja objął funkcję group vice president programming & operation, Jarosław Potasz został group vice presidentem studios & productions. Lidla Kazen będzie z kolei piastować nowo powstałą funkcję dyrektorki kanału TVN.