PR2018-03-05
20

Magdalena Kasperowicz odchodzi z Meloradia. „Czas na nowe wyzwania”

Magdalena Kasperowicz, fot. MeloradioMagdalena Kasperowicz, fot. Meloradio

Po ponad czterech latach ze spółki Eurozet odchodzi Magdalena Kasperowicz. Dołączy do zespołu warszawskiego Teatru 6. piętro, gdzie zostanie PR managerem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Teatrem zajmuję się całe życie, radio traktuję z pasją i miłością - mówi nam dziennikarka.

Kasperowicz dołączyła do zespołu ówczesnego Radia ZET Gold (Eurozet) w październiku 2013 roku. Razem z Mariuszem Rokosem prowadziła warszawsko-krakowskie pasmo poranne pt. „Zawsze wielkie przeboje na dzień dobry”. Wcześniej związana była z Polskim Radiem. Gdy na początku września 2017 roku Grupa Eurozet zastąpiła Radio ZET Gold nową marką - Meloradiem, dziennikarka znalazła się w jego ramówce jako prowadząca weekendowego pasma.

W niedzielę Kasperowicz poinformowała, że odchodzi ze stacji. - To moja ostatnia niedziela w Eurozecie. Podjęłam decyzję. Kto ma wiedzieć ten wie, co mi pomogło. Idę dalej - napisała, dołączając podziękowania dla współpracowników.

W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Kamil Dąbrowa, redaktor naczelny Meloradia, potwierdza tę informację. - Magdalena Kasperowicz rozstaje się z firmą za porozumieniem stron. Ostatni raz na antenie pojawiła się w niedzielę, jej umowa kończy się 31 marca - mówi Dąbrowa.

Kasperowicz dołączy do zespołu Teatru 6. piętro, Michała Żebrowskiego, gdzie zostanie PR managerem. - Całe życie zajmuje się teatrem. Jestem kulturoznawcą i literaturoznawcą. Radio traktuje z pasją i miłością, odkąd się pojawiło w moim życiu, ale czas na nowe wyzwania - tłumaczy w rozmowie z nami Kasperowicz.

Dodaje też, że „od zawsze” w radiu przygotowywała audycje o teatrze, a także rozmowy z aktorami i reżyserami. Ale prowadziła też w radiu np. warsztaty logopedyczne dla dziennikarzy i serwisantów.

Dziennikarka prowadziła w Meloradiu weekendowe pasmo „Meloweekend” (sobota i niedziela, godz. 10.00 - `15.00).

Z danych Track Millward Brown wynika, że udział Meloradia pod względem słuchania w okresie od listopada 2017 roku do stycznia 2018 roku wynosił 0,9 proc.

Autor:jk

Więcej informacji:Magdalena Kasperowicz, Meloradio

KOMENTARZE(20)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas