Reklama2016-08-11
4

Magdalena Mussmann: z OMD do Value Media

Magdalena MussmannMagdalena Mussmann

Magdalena Mussmann zaczęła pracę w dziale buyingu domu mediowego Value Media (należącego do Group One). Poprzednio przez 10 lat pracowała w OMD.

W Value Media Magdalena Mussmann objęła funkcję buying intelligence directora. Będzie odpowiedzialna za optymalizację warunków zakupowych w mediach pozainterentowych oraz wsparcie Arkadiusza Stępkowskiego w zakresie internetu. Jej głównymi obowiązkami będzie kształtowanie polityki zakupowej Group One, prowadzenie negocjacji z mediami i zarządzanie budżetami mediowymi.

Magdalena Mussmann, tak samo jak Arkadiusz Stępkowski, będzie raportować do Bartosza Krzewskiego, pełniącego funkcję media buying directora.

Przez ostatnie 10 lat Magdalena Mussmann była związana z domem mediowym OMD, pełniła tam funkcję deputy buying directora. Brała udział w realizacji projektów dla takich firm i marek jak McDonald’s, Renault, Nissan, Wedel, Nivea, Unilever, Henkel , Żywiec, Heinz, Sony, Storck i Polpharma.

Autor:tw

Więcej informacji:Magdalena Mussmann, Value Media

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas