Reklama2015-05-06
2

Magdalena Różczka reklamuje kosmetyki Perfecta (wideo)

Magdalena RóżczkaMagdalena Różczka

Ruszyła kampania reklamowa kosmetyków kobiecych Perfecta (produkowanych przez Dax Cosmetics) z udziałem aktorki Magdaleny Różczki. Akcję przygotowały agencja Walk Creative i dom mediowy Mindshare Polska.

Magdalena Różczka została wybrana do kampanii kosmetyków Perfecta, ponieważ zdaniem ich producenta uosabia naturalny styl i wyjątkową wrażliwość, kobiecą klasę i odwagę, a ponadto jest jedną z najbardziej lubianych polskich gwiazd, znaną też z udziału w akcjach charytatywnych. Dax Cosmetics nie ujawnia, na jak długo podpisał umowę reklamową z aktorką.

W ramach obecnej akcji z udziałem Różczki reklamowane są cztery nowe serie produktów Perfecta: przeciwzmarszczkowe kremy Elixir Multikolagen i Macierzyste Odmładzanie, preparaty wyszczuplająco-ujędrniające Express Slim oraz podkłady Satin Matt i 8in1&Matt Cover.

Różczka od kilku lat reklamuje Play - w obecnej kampanii z jej udziałem promowana jest Formuła Rodzina 4.0 (zobacz więcej). W ub.r. wystąpiła też w reklamach Hepatilu Detox (obejrzyj spot) i biżuterii Savicki, a wcześniej reklamowała kawę Jacobs (więcej o tym).

W ub.r. „Forbes” oszacował wycenę marketingową aktorki (rozumianą jako koszt rocznej umowy reklamowej) na 259,5 tys. zł (zobacz całe zestawienie najcenniejszych pod tym względem polskich gwiazd).

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Kampania reklamująca kosmetyki Perfecta obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN24), prasę oraz działania PR.

Kreacją reklam zajęła się agencja Walk Creative, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas