Telewizja2022-03-16
9

Trzeci sezon „Magia nagości. Polska” jesienią w Zoom TV, startują castingi (wideo)

W jesiennej ramówce Zoom TV planuje pokazać trzecią edycję programu „Magia nagości. Polska”, która najprawdopodobniej będzie się składać z siedmiu odcinków - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że show bez zmian prowadzić będzie Beata Olga Kowalska, właśnie wystartowały castingi do nowych odcinków.

Show „Magia nagości. Polska” jest oparty na brytyjskim formacie „Naked Attraction” produkcji Studia Lambert, które jest częścią All3Media. Formuła programu polega na tym, że uczestnicy wybierają kandydata lub kandydatkę na randkę jedynie na podstawie ich nagich ciał. Program jest eksperymentem telewizyjnym, który próbuje odpowiedzieć na pytanie, czy wybór partnera lub partnerki wyłącznie w oparciu o cechy fizyczne determinuje na przykład powodzenie związku.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Pierwszy sezon emitowany był w Zoom TV jesienią ub.r., aktualnie stacja nadaje drugą edycję.

Trzeci sezon jesienią, startują castingi

Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, Zoom TV w jesiennej ramówce 2022 roku planuje pokazać trzecią edycję programu. Wstępnie ma się składać z siedmiu odcinków, ale finalna decyzja w tej sprawie jeszcze nie została podjęta.

Właśnie wystartowały poszukiwania uczestników do kolejnej edycji „Magia nagości. Polska”. Zgłoszenia można wysyłać mailowo na adres: casting@magianagoscipolska.pl lub w wiadomości prywatnej w kanałach social media programu.

Jak wynika z naszych ustaleń, bez zmian program prowadzić będzie Beata Olga Kowalska, znana m.in. z serialu „Ranczo”. Za produkcję wykonawczą projektu odpowiada spółka Jake Vision.

„Magia nagości. Polska 2” hitem Zoom TV

Aktualnie Zoom TV emituje drugi sezon programu „Magia nagości. Polska” - w piątki o godz. 23.00, począwszy od 25 lutego 2022 roku. Średnia widownia emisji cyklu do 11 marca wyniosła 145 tys. osób. Przełożyło się to na 2,12 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,89 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 2,17 proc. w grupie 16-59.

Premiery polskiej wersji „Magii nagości” mają kilkukrotnie wyższe wyniki, niż średnie długookresowe udziały stacji. Udział Zoom TV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 0,49 proc., a w grupie 16-49 było to 0,52 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas