Telewizja 2014-06-13
38

„Magiel towarzyski” jesienią bez Tomasza Kina

Tomasz Kin i Karolina Korwin-Piotrowska, fot. tvn Tomasz Kin i Karolina Korwin-Piotrowska, fot. tvn

TVN Style od września br. zmieni formułę „Magla towarzyskiego”. Programu nie będzie współprowadzić już Tomasz Kin, jego gospodynią będzie tylko Karolina Korwin-Piotrowska. Magazyn skupi się mocniej na przeglądzie internetowych materiałów o gwiazdach.

Kierownictwo stacji zdecydowało o rozstaniu z Tomaszem Kinem, bo ma inną od dotychczasowej wizję „Magla”.

- Karolina i Tomek przez osiem lat prowadzili razem „Magiel towarzyski”, znają się bardzo dobrze i zgadzają w wielu sprawach, dlatego uznaliśmy, że potrzebujemy nowej energii w programie - mówi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN ds. kanałów tematycznych.

Od września wraz z Karoliną Korwin-Piotrowską przeglądać i komentować wydarzenia w show-biznesie będzie co tydzień inny dziennikarz zajmujący się tą tematyką. - Pozwoli to na zderzenie dwóch odmiennych punktów widzenia w programie - mówi Łupina.

W nowym sezonie w „Maglu” poza przeglądem prasy znajdzie się też szerokie omówienie wiadomości o gwiazdach dostępnych w portalach internetowych i mediach społecznościowych.

- Format programu od ośmiu lat nie był zmieniany. Kiedy „Magiel” startował, show-biznes w Polsce opierał się na kolorowych czasopismach drukowanych, a internet raczkował. O Facebooku czy Twitterze jeszcze nikt nie słyszał. W tej chwili show-biznes w dużej części przeszedł do nowych mediów - wyjaśnia Małgorzata Łupina.

Karolina Korwin-Piotrowska nadal będzie występować w programie wraz ze swoim psem Cudna. W magazynie pozostaną też wywiady ze znanymi osobami. „Magiel towarzyski” nadawany jest w TVN Style od 2006 roku.

Korwin-Piotrowska poza prowadzeniem „Magla” jest też m.in. felietonistką magazynów „Grazia” i „Art&Business”, a także prowadzi audycję „Bez cukru” w Radiu PiN. Dyrektorem kreatywnym tej rozgłośni jest Tomasz Kin, a stacja związana jest z Telewizją Polsat.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział TVN Style w maju br. wyniósł 0,70 proc. (więcej na ten temat).

Autor: PP

KOMENTARZE (38) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas