Prasa2007-08-09
0

Maj 2007: "Dobre Rady" najpopularniejsze

W maju 2007 roku liderem sprzedaży wśród miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet były "Dobre Rady" (HachetteFilipacchi Burda Polska).

Wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" wyniosła 449 309 egz.- to 13,1 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2006 roku.

Na drugim miejscu znalazł się "Poradnik Domowy" (Agora SA) - 435397 egz. (wzrost o 6,7 proc.) a na trzecim "Olivia" (Axel SpringerPolska), która sprzedała się w liczbie 365 693 egz. (spadek o 21,7proc.).

Zobacz tabelę

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" zyskał tylko miesięcznik"Olivia".

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas