Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych wPolsce. Kto liderem w dwunastu kategoriach tematycznych m.in.biznes, turystyka czy informacja?
Znamy już najnowszy ranking serwisów tematycznych badaniaMegapanel PBI/Gemius, który pochodzi z maja tego roku. Który serwiszyskał najwięcej? Zapraszamy do zapoznania się z najnowszymi danymiw specjalnym raporcie Wirtualnemedia.pl (zestaw kategoriitematycznych został ustalony i zaakceptowany przez Radę BadaniaMegapanel PBI/Gemius).
INFORMACJE, PUBLICYSTYKA, MEDIA
BIZNES, FINANSE, PRAWO
Wysoką pozycję zajmuje serwis Wirtualnemedia.pl, który miesięcznieodwiedza ponad 470 000 użytkowników, deklasując pozostałe serwisyzajmujące się tematyką mediów, reklamy i PR.
KULTURA I ROZRYWKA
MOTORYZACJA
BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI
EDUKACJA
SPORT
STYL ŻYCIA
TURYSTYKA
NOWE TECHNOLOGIE
PRACA
SPOŁECZNOŚCI
Źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2008 agregat autoryzowany przezGemius SA
Liczebność próby: N=17740. Grupa objęta badaniem 7+. Do badaniawykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badaniaNetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej iważonej przez PBC.
Od kwietnia 2008 nastąpiła zmiana w prezentacji wyników dlakategorii PRACA i EDUKACJA. Witryny znajdujące się dotychczas wkategorii PRACA, które zawierały serwisy o tematyce szkoleń,kursów, itp., zostały rozdzielone na dwie kategorie - PRACA iEDUKACJA. Serwisy dotyczące szkoleń, kursów, itp. zostały włączonedo kategorii EDUKACJA, natomiast pozostałe części witryny dokategorii EDUKACJA.
Zmiany te dotyczą zakładek pracuj.pl/edukacja, edukacja.money.ploraz praca.interia.pl/edukacja, które to zostały przeniesione zkategorii PRACA do kategorii EDUKACJA.
Zestaw kategorii tematycznych został ustalony i zaakceptowanyprzez Radę Badania Megapanel PBI/Gemius.