Telewizja2022-07-07
16

Była gwiazda TVN poprowadzi program w Polsat Cafe

Maja Sablewska będzie nową twarzą Polsat Cafe. Jesienią poprowadzi w tej stacji program „10 lat mniej w 10 dni” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. W przeszłości stylistka była gospodynią podobnych formatów na antenie TVN Style.

W formacie „10 lat mniej w 10 dni” widzowie zobaczą metamorfozy uczestniczek, które zgłoszą się do programu. Pod okiem Sablewskiej zmieniać będą swoje stroje i poddawać się zabiegom kosmetycznym, co sprawi, że będą wyglądać młodziej.

Za produkcję magazynu odpowiada firma Wedding Dream należąca do Izabeli Janachowskiej, która w Polsacie współprowadzi „Taniec z Gwiazdami”, a jesienią będzie też gospodynią programu „Wedding Bus”. Producentką formatu jest Joanna Tylman, do połowy 2018 r. szefowa kanału TVN Style.

Fot. Akpa Polska Press, Kurnikowski

Maja Sablewska przeprowadzała metamorfozy w TVN Style

Maja Sablewska do końca 2019 r. związana była z Grupą TVN. - Przyszedł taki moment w moim życiu, kiedy świadomie robię sobie przerwę i chcę zająć się innymi projektami. Te projekty też będą związane z modą, ale będą się działy poza telewizją - pisała odchodząc ze stacji.

W TVN Style prowadziła kolejno takie programy jak „Sablewskiej sposób na modę”, który doczekał się dziewięciu sezonów, „Sablewskiej sposób na…” oraz „SOS - Sablewska od stylu”, który miał trzy sezony. Wcześniej była jurorką w pierwszej edycji „X Factora”. W przeszłości Sablewska była menedżerką m.in. Toli Szlagowski, Edyty Górniak i Dody, pracowała też w wytwórni Universal Music Poland.

Sablewska to kolejna z byłych gwiazd Grupy TVN, która zdecydowała się teraz związać Polsatem. Prowadzącym „Hells' Kitchen”, które trafi jesienią do Polsatu, został Mateusz Gessler, do wiosny 2021 r. juror w „MasterChefie Juniorze”.

Media donosiły ostatnio, że w najnowszej edycji „Tańca z Gwiazdami” zatańczą Magda Mołek (związana z TVN do połowy 2020 r.) i Małgorzata Rozenek-Majdan (aktualnie związana z TVN), ale ostatecznie obie nie porozumiały się z Polsatem w tej sprawie.

Z danych Nielsena wynika, że udział Polsat Cafe w rynku telewizyjnym w 2021 roku wyniósł 0,40 proc.

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(16)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas