VIII edycja show Szymona Majewskiego przegrywa z talk-show TomaszaLisa oraz "Megahitem" Polsatu i ma mniej widzów niż emitowana roktemu VI seria programu. Widownia "SMS" rośnie jednak z odcinka naodcinek.
Trzy pierwsze wydania ósmej serii programu "Szymon MajewskiShow", nadawanego w TVN, obejrzało średnio 2,58 mln widzów przyudziale w rynku na poziomie 18,86 proc. w grupie 4+ i 19,17 proc. wgrupie 16-49. Dla porównania, nadawana rok temu szósta edycjaprogramu cieszyła się większą widownią, bowiem oglądało ją średnio3,32 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 25,61 proc. i25,68 proc. Jednak oglądalność obecnej serii rośnie z odcinka naodcinek, bo pierwszy z nich miał 2,48 mln widzów i 17,67 proc.udziału, a trzeci z nich już 2,74 mln widzów i 20,45 proc. udziału- wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla portaluWirtualnemedia.pl.
W czasie emisji programu (poniedziałki 21.30 - 22.30) TVNzajmuje trzecie miejsce pod względem gromadzonej widowni. Kanałustępuje Dwójce, która nadaje w tym czasie "Kulisy M jak miłość" i program "Tomasz Lis na żywo" (pozycje te ogląda 3,43 mln widzów)oraz Polsatowi, emitującemu filmy w cyklu "Megahit" (gromadzą 2,9mln osób). Gorzej od TVN radzi sobie natomiast Jedynka, nadająca"Teatr Telewizji" i filmy fabularne (pozycje te mają 1,08 mlnoglądających).
Z analizy profilu widowni "Szymon Majewski Show" wynika, żewidowisko oglądają najchętniej kobiety, w wieku od 30 do 34 lat ipowyżej 45. roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby zwykształceniem średnim i wyższym.
Oglądalność "Szymon Majewski Show" odcinek poodcinku
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiprogramu
Profil widowni programu