Reklama2005-04-14
0

Majówka z PRO Media House

Dom mediowy PRO Media House przygotował majową ofertę MIX'ów PRO

Nowy MIX jest skierowany do osób, które wyjeżdżają na majowe weekendy.

MIX PRO "Majówka", jak informuje nadawca, nadaje się do promocji m.in. napojów bez i alkoholowe, lody, prasa, książki, a także słodycze czy tabletki neutralizujące działanie alkoholu.

Ich reklamę można umieścić m.in. w magazynach kobiecych, opiniotwórczych, w pismach dystrybuowanych w środkach komunikacji, a także w dziennikach lokalnych lub dodatkach do dzienników ogólnopolskich. Na potrzeby kampanii można także wykorzystać lokalne stacje radiowe nadające w turystycznych regionach.

Do kreatywnego wykorzystania nadają się również nośniki w miejscowościach rekreacyjnych oraz usytuowane przy trasach wylotowych. Reklamy można także ulokować przy dystrybutorach na stacjach benzynowych, na dworcach i przy lotniskach, oraz na wybranych bankomatach. Do wzmocnienia kampanii, PRO Media House proponuje wykorzystanie nośników indoorowych - jak publiproxy w kioskach prasowych, czy ramki w pociągach PKP - czytamy w informacji prasowej.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas