Prasa 2009-04-15
0

Majowy 'CKM' z filmem DVD i wsparty kampanią

Majowy numer miesięcznika dla mężczyzn "CKM" (Marquard Media Polska), który od dziś dostępny jest w sprzedaży, ukazał się wraz z filmem na DVD zatytułowanym "Mgła". Wydanie wspiera kampania promocyjna.

Nakład numeru wyniósł 140 tys. egz., a jego cena to 11,99 zł. Wydanie promowane jest w telewizji (MTV Polska, Comedy Central, VH1 Polska, 4Fun TV, Kino Polska), w radiu (RMF FM, Radio Zet, Chilli Zet, Planeta FM, Antyradio, Radio PiN, Radio Eska, Eska Rock, Roxy FM), w prasie ("Autoświat", "Chip" i tytułach wydawnictwa Marquard Media Polska) oraz w internecie (Wp.pl, Interia.pl, Onet.pl, Chip.pl, Ckm.pl, Voyage.pl). Kampanię przygotował dział marketingu wydawnictwa.

Średnia sprzedaż ogółem "CKM" w 2008 roku wyniosła 87 398 egz. (dane ZKDP).

Autor: pp

Więcej informacji: CKM

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas