Reklama2012-10-26
2

„Make Life Fair” - Bank BPH pokazuje na muralu wpisy z Facebooka (wideo)

Bank BPH przygotował w centrum Warszawy mural z wpisami promującymi pozytywne postawy życiowe i zachowania fair, umieszczonym wcześniej na facebookowym fanpage’u Make Life Fair. Za realizację akcji odpowiada agencja Livebrand.

Fanpage Make Life Fair został uruchomiony na początku września i w ciągu kilku tygodni profil pozyskał prawie 14 tys. użytkowników, którzy zamieszczali - poprzez specjalną aplikację - swoje pomysły na hasła promujące pozytywne postawy życiowe i zachowania fair.

Na samym fanpage’u toczyła się też dyskusja dyskusji oraz jak najszerszego spojrzenia na temat idei i postaw fair.

 

Organizatorem akcji jest Bank BPH, który ujawnił się w tej roli dopiero po jakimś czasie od startu działań. - Stworzyliśmy ideę Make Life Fair, aby móc rozmawiać o byciu fair w codziennym życiu. Dla nas nie jest to filozofia na poziomie słów, ale przede wszystkim na poziomie działań, którą staramy się realizować w codziennej pracy z naszymi klientami, Pracownikami oraz partnerami biznesowymi - przekonuje Monika Brudło, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej banku.

Obecnie slogany z aplikacji na fanpage’u Make Life Fair znalazły się na wielkoformatowym muralu umieszczonym na ścianie budynku przy ul. Waryńskiego przy Metrze Politechnika w Warszawie.

Autor:tw

Więcej informacji:Make Life Fair, Bank BPH

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas