Miniserial „Mała Moskwa”, emitowany w TVP 1 w niedzielne wieczory, oglądało 2,46 mln widzów, czyli mniej niż stacja miała w tym paśmie rok wcześniej. Jedynka przegrywała w czasie emisji serialu z TVN-em i Dwójką.
Udział TVP 1 w czasie nadawania serialu (zaczynał się o godz. 21.20, czyli po gromadzącej ponad 5,6 mln widzów „Blondynce”), wynosił 15,42 proc. w grupie 4+ i 10,57 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych AGB NMR dla Wirtualnemedia.pl. Rok temu stacja w tym paśmie miała 2,9 mln widzów, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 18,46 proc. i 13,93 proc.
W czasie emisji „Małej Moskwy” liderem była telewizja TVN, nadająca wówczas „Taniec z gwiazdami”, dzięki któremu miała 27,52 proc. udziału, na drugim miejscu znalazła się TVP 2 (filmy fabularne; 18,42 proc.). Zajmującej trzecią lokatę Jedynce udało się jednak pokonać Polsat, nadający wtedy „CSI: Kryminale Zagadki Miami” i „Kości”, co dawało mu 14,97 proc.
Wpływy reklamowe z emisji czterech odcinków miniserialu wyniosły 4,41 mln zł (dane cennikowe bez rabatów).
Analizując profil widowni „Małej Moskwy” widać, że produkcję oglądały najchętniej kobiety, widzowie w średnim wieku i starsi oraz mieszkańcy wsi i małych miast.
Od niedzieli 11 kwietnia br. w paśmie „Małej Moskwy” Jedynka pokazywać będzie serial „Sprawiedliwi” opowiadający o Polakach ratujących Żydów w czasie II wojny światowej. (więcej na ten temat).
Widownia „Małej Moskwy” odcinek po odcinku
Oglądalność serialu na tle konkurencji
Zobacz tabelę
Profil widowni produkcji