Reklama 2014-11-05
3

Małgorzata Górka: z Goldbach Audience do Ad-Vice

Małgorzata Górka Małgorzata Górka

Małgorzata Górka zaczęła pracę jako business development manager w internetowej sieci reklamowej Ad-Vice. Jednocześnie nowe funkcje objęli w niej Dominik Ulański, Piotr Wiktor i Jakub Wilczak.

W Ad-Vice Małgorzata Górka zajmie się przede wszystkim rozwijaniem portfolio sieci. Poprzednio przez 8 miesięcy pełniła funkcję senior affiliate specialist w Goldbach Audience Poland. Wcześniej pracowała jako head affiliate manager w Mellongames i AdStock Exchange. Zajmowała się głownie obszarami performance, RTB i audience, odpowiadając m.in. za wdrażanie nowych strategii afiliacyjnych. Z branżą reklamy internetowej jest związana od trzech lat.

W Ad-Vice Górka dołączyła do działu kierowanego przez Dominika Ulańskiego, który awansował na stanowisko business development directora. Odpowiada na nim za projekty cross mediowe i performance. Poprzednio pełnił funkcję business development managera, a w Ad-Vice pracuje od lipca br. (przeczytaj o nim więcej).

Piotr Wiktor objął stanowisko head of publisher management. W Ad-Vice pracuje od sześciu lat, wcześniej jako kierownik działu witryn, specjalista ds. zakupu oraz specjalista ds. rozwoju i obsługi wydawców.

Pracę działów sprzedaży i traffic nadzoruje Jakub Wilczak, zajmujący stanowisko sales directora.

Autor: tw

KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas