Reklama2015-01-23
1

Małgorzata Socha reklamuje nowy smak chipsów Sunbites

Małgorzata Socha w reklamie SunbitesMałgorzata Socha w reklamie Sunbites

Wystartowała kampania reklamowa nowej wersji smakowej chipsów wielozbożowych Sunbites (produkowanych przez Frito-Lay Poland) - Ogrodowy Pomidor. Bohaterką akcji - przygotowanej przez firmy BBDO Warszawa, Digital One i Media Direction OMD - jest aktorka Małgorzata Socha.

Chipsy Sunbites zostały wprowadzone do sprzedaży latem ub.r. w dwóch wersjach smakowych: Wiosenna Cebulka i Słoneczna Papryka, czemu towarzyszyła kampania reklamowa z udziałem Małgorzaty Sochy (zobacz szczegóły).

Obecnie pojawił się trzeci wariant - Ogrodowy Pomidor. Wspierają to nowe reklamy z Małgorzatą Sochą.

 

Obecny etap akcji zaczął się 19 stycznia. Obejmuje telewizję, internet oraz punkty sprzedaży.

Spot telewizyjny przygotowała agencja BBDO Warszawa, działania w internecie realizuje agencja Digital One, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas