Telewizja2015-03-09
32

„Mali Giganci” hitem rozrywkowym tygodnia, „Celebrity Splash” miał o milion mniej widzów

W zeszłym tygodniu najpopularniejszym programem rozrywkowym był show TVN „Mali Giganci”, który miał o milion widzów więcej niż nadawany w tym samym czasie „Celebrity Splash” Polsatu. Lepsze wyniki od „Splasha” osiągnęły też „Taniec z Gwiazdami” i „Twoja twarz brzmi znajomo”.

Najwięcej widzów w polskiej telewizji w okresie od 2 do 8 marca br. zgromadził serial TVP2 „M jak miłość”, którego poniedziałkowy odcinek obejrzało średnio 7,12 mln osób przy udziale na poziomie 42,01 proc. - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej pozycji zadebiutował pierwszy odcinek ósmej serii „Rancza”. W niedzielę w TVP1 śledziło go aż 6,86 mln widzów, co zapewniło TVP1 38,73 proc. udziału w rynku. Trzeci był serial TVP2 „Na dobre i na złe” (5,5 mln widzów; 33,10 proc. udziału).

Najwyżej notowane rozrywkowe widowisko znalazło się na miejscu 12. zestawienia najpopularniejszych pozycji tygodnia. Był to nowy program TVN „Mali giganci”, który w sobotę o 20.00 przyciągnął do stacji średnio aż 3,75 mln widzów. Udział TVN w czasie emisji show z utalentowanymi dziećmi wyniósł 23,58 proc.

Na drugim miejscu wśród pozycji rozrywkowych (i 14. w zestawieniu ogółem) znalazł się premierowy odcinek emitowanego w Polsacie „Dancing with the Stars. Tańca z gwiazdami” z widownią na poziomie 3,51 mln osób i udziałem wynoszącym 22,25 proc. Program obejrzeć można było w piątek o 20.00.

Trzeci w tej kategorii był nadawany w soboty po 22.00 także w Polsacie show „Twoja twarz brzmi znajomo”, który obejrzało 2,9 mln widzów (25,12 proc. udziału).

Poza top 20 programów minionego tygodnia znalazł się pokazany w sobotę w Polsacie o 20.00 pierwszy odcinek widowiska „Celebrity Splash”, w którym gwiazdy skakały do wody. Jego średnia oglądalność wyniosła 2,7 mln widzów.

Zobacz tabelę


W najważniejszej dla reklamodawców grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności także był serial „M jak miłość”. Obejrzało go 2,46 mln widzów przy udziale na poziomie 34,98 proc. Na drugim miejscu znalazł się serial „Ranczo” z 2,13 mln widzów i 28,91 proc. udziału.

W tej grupie „Mali giganci” znaleźli się już na czwartej pozycji zestawienia tygodnia. Show oglądało tu 1,51 mln osób przy udziale wynoszącym 24,03 proc.

Kolejne miejsca w kategorii rozrywki należały do takich programów jak: „Twoja twarz brzmi znajomo” (1,29 mln widzów oraz 24,29 proc. udziału, czyli najlepszy wynik wśród widowisk rozrywkowych), „Mamy Cię” (emisja w TVN, 1,28 mln widzów i 17,92 proc. udziału) i „Kuchenne rewolucje” (TVN, 1,26 mln, 20,76 proc.).

Z kolei „Celebrity Splash” wśród programów rozrywkowych zajął dopiero piątą lokatę, osiągając widownię na poziomie 1,22 mln widzów (19,29 proc. udziału).

Zobacz tabelę

 

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(32)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas