Prasa2003-12-29
0

Mało reklam w "Fakcie"

Nowa gazeta codzienna, mimo wysokich wyników sprzedaży, pod względem reklam przegrywa m.in. z "Super Expressem"

Wpływy reklamowe "Faktu" od momentu wejścia na rynek (22 października) do 6 grudnia wyniosły tylko 5 880 450 zł - wynika z danych Expert Monitor. W tym samym okresie "Gazeta Wyborcza" zarobiła 80 612 575 zł, "Rzeczpospolita" 21 539 564 zł a "Super Express" 16 832 919 zł.

Zobacz tabelęawanej przez Agorę "Gazety Wyborczej" wyniosła 442,7 egzemplarzy a "Faktu" 342,3 tys. egzemplarzy. "Super Expressu" i "Rzeczpospolitej" w tym okresie w porównaniu z październikiem rok wcześniej spadła - odpowiednio o 2,4 proc. (do 297,6 tys. egz.) i 5,8 proc. (do 182,2 egz.).

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas