Reklama2014-10-22
0

Mały Głód jako The Grumbler reklamuje Danio w Wielkiej Brytanii (wideo)

Mały Głód, znany od 10 lat brand hero marki Danio, został wykorzystany w kampanii promującej ten produkt na rynku brytyjskim. Akcję przygotowały firmy Y&R Poland i Opus Film.

W półminutowym klipie bohaterowie podróżujący samochodem napotykają na drodze szalonego motocyklistę. Za kierownicą jednośladu siedzi The Grumbler - angielski odpowiednik Małego Głoda, postaci dobrze znanej z reklam promujących w Polsce markę Danio.

Grumbler zmusza podróżnych do zjechania na pobocze i szykuje się do ostatecznego ataku. Jak zwykle w spotach tej serii złośliwą postać przegania pierwsza łyżeczka Danio, po którą sięga jeden z bohaterów spotu.

 

 

30-sekundowy film jest częścią kampanii reklamowej Danio prowadzonej w Wielkiej Brytanii przez Danone London. Oprócz spotu przewidziano reklamy outdoorowe w londyńskim metrze. Od stycznia br. maskotka jest wykorzystywana także w reklamach Danio we Francji.

Za brytyjską kampanię odpowiada agencja Y&R Poland, która 10 lat temu wprowadziła na polski rynek postać Małego Głoda. Klip został wyreżyserowany przez Terry’ego Riettę, a produkcję przygotował Opus Film.

Autor:ps

Więcej informacji:Mały Głód, brand hero, Danio, Danone

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas