Kultura 2020-02-18
3

„Mały Zgon” od 8 marca w Canal+. Kampanię reklamową zaplanowało Havas Media

Od 8 marca Canal+ będzie emitować nowy kryminalno-komediowy serial premium „Mały Zgon”. Pod koniec lutego wystartuje kampania reklamowa produkcji, którą zaplanowało Havas Media.

Fabuła „Małego Zgonu” rozgrywa się w tytułowym miasteczku Mały Zgon. Serial zabierze widzów w kryminalną podróż przez świat narkotykowych karteli, gangsterów rządzących więzieniem, skorumpowanych stróży prawa i podziemnego pokera rozgrywanego o miliony. Wartka akcja prowadzi przez mazurskie jeziora, lasy i spokojne w teorii miasteczka. A wszystko zacznie się, gdy dyrektor więzienia zamieni się miejscami z gangsterem z programu ochrony świadków.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Główną rolę w produkcji gra Piotr Grabowski. W serialu widzowie zobaczą też m.in. Annę Seniuk, Katarzynę Herman, Jacka Komana, Karolinę Gorczycę, Grzegorza Przybyła, Karolinę Porcari, Julię Wyszyńską i Grzegorza Mielczarka.

Producentem kreatywnym i reżyserem „Małego Zgonu” jest Juliusz Machulski. Przy serialu pracują także: Maciej Kawalski (scenariusz i reżyseria), Filip Syczyński (scenariusz i reżyseria) oraz Piotr Domalewski (scenariusz). Za zdjęcia odpowiada Paweł Dyllus, natomiast scenografię opracowała Jagna Janicka.

Pierwotny pomysł serialu opracował Łukasz Żukowski na zlecenie i pod nadzorem ADHD Warsaw. Producentem wykonawczym serialu jest Studio Filmowe Zebra.

Serial zadebiutuje 8 marca, kampanię zaplanowało Havas Media

Premiera serialu na antenie Canal+ odbędzie się w niedzielę, 8 marca 2020 roku.

Kampania wspierająca promocję nowego serialu wystartuje w pod koniec lutego. W jej ramach zaplanowane zostały działania mediowe zarówno offline, jak i online. Kampania prowadzona będzie w prasie, radiu, na standardowych nośnikach OOH oraz autobusach. Ponadto, w mediach online zaplanowane zostały działania display, social media i video.

Za planowanie i zakup odpowiada agencja mediowa Havas Media, a za koncept kreatywny - Havas Warsaw.

Po „Belfrze”, „Kruku. Szepty słychać po zmroku”, „Nielegalnych” oraz „Żmijowisku”, „Mały Zgon” to kolejna oryginalna produkcja Canal+ kręcona w technologii 4K.

Średni udział Canal+ w Polsce w 2019 roku wyniósł 0,18 proc.

Autor: Michał Kurdupski

Więcej informacji: Mały Zgon, Canal+, Havas Media

KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas