Reklama2016-05-30
4

„Mam moc” - roztańczony rolnik i nauczycielka w reklamach Actimela (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa napoju mlecznego Actimel (produkowanego przez Danone Polska) pod hasłem „Mam moc. Stay strong”. Przygotowały ją agencja Youg & Rubicam Poland i dom mediowy MediaCom Warszawa.

Akcja jest oparta na dwóch musicalowych spotach, w obu słychać hity ery disco, w rytm których poruszają się bohaterowie. W jednym rolnik z ogromnym zapałem i radością wykonuje swoje obowiązki w gospodarstwie, a w drugim młoda nauczycielka z energią i radością prowadzi zajęcia w szkole.

Kamania, prowadzona pod hasłem „Mam moc. Stay strong”, ma podkreślać, że wypicie buteleczki Actimela to świetny sposób na rozpoczęcie dnia.

Akcja reklamowa oprócz telewizji obejmuje outdoor (m.in. reklamy na autobusach, cyfrowe billboardy odliczające czas do końca korka) oraz internet.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Kreację kampanii przygotowała agencja Youg & Rubicam Poland, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Autor:tw

Więcej informacji:Actimel, Danone

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas