Internet2019-02-25
4

Platforma MAM znika z rynku. Nie zdobyła pieniędzy na dalsze działanie

Funkcjonująca od 2017 roku platforma MAM, pozwalająca na zwrot części kwot za zakupy i opłacanie nimi stałych rachunków, zapowiedziała koniec działalności. Przyczyną jest niepowodzenie w pozyskaniu inwestorów i dalszych środków na rozwój. Usługa będzie działać do końca kwietnia 2019 roku.

 

Platforma MAM została uruchomiona w 2017 r. przez firmę New Media Ventures. Oferuje ona pomoc w płaceniu przez użytkowników stałych miesięcznych rachunków takich jak opłaty za energię elektryczną, telefon czy telewizję. W zamian za dokonywanie zakupów we wskazanych sklepach internetowych osoby korzystające z MAM otrzymują na konto zwrot części zapłaconych pieniędzy, które z kolei pomagają w regulowaniu ich stałych zobowiązań.

Teraz operator usługi MAM zapowiedział że niebawem platforma zostanie zamknięta, a przyczyną jest fiasko w zdobyciu inwestorów i środków na dalsze funkcjonowanie.

- New Media Ventures Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie („NMV”) informuje, iż z dniem 30.04.2019 r. zakończy świadczenie usług związanych z MAM i wobec powyższego także funkcjonowanie Aplikacji MAM z ważnych przyczyn biznesowych i ekonomicznych – wyjaśnia operator w mailu wysłanym do użytkowników MAM. - Główną przyczyną takiej decyzji jest niepowodzenie procesu pozyskiwania inwestorów, który miał zapewnić NMV dalsze finansowanie, dlatego zmuszeni jesteśmy do wypowiedzenia wiążącej nas umowy zgodnie z regulaminem korzystania z Aplikacji MAM.

New Media Venture zapewnia, że „wszystkimi Złotówkami MAM, które zostaną naliczone za zakupy w ramach Ofert dostępnych na Platformie MAM do dnia 28.02.2019 r. i które do dnia 30.04.2019 r. przejdą zgodnie z Regulaminem MAM w status Dostępne, będzie można do dnia 30.04.2019 zlecić zapłatę za wybrane rachunki za media”.

Jeszcze jesienią ub.r. platforma MAM prowadziła działania marketingowe, m.in. we współpracy z Innogy Polska, jednym z dużych dostawców energii elektrycznej.

Według niepotwierdzonych informacji ze źródeł zbliżonych do spółki uruchomienie i prowadzenie usługi MAM kosztowało ok. 28 mln zł.

 

Autor:ps

Więcej informacji:MAM, New Media Ventures, rachunki, startup

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas