Początkowe odcinki trzeciej edycji "Mam talent!" śledziło mniej widzów niż start drugiej odsłony show, pokazywanej rok temu. Mimo tego spadku, TVN w trakcie emisji programu nie daje szans konkurencji.
Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia “Mam talent 3” po trzech odcinkach to 4,54 mln osób przy udziale wynoszącym 31,92 proc. w grupie 4+ i aż 36,78 proc. w grupie 16-49. To mniej niż rok temu, gdy trzy pierwsze wydania drugiej edycji tego show, miały średnio 4,82 mln widzów, a udział TVN wynosił odpowiednio 32,91 proc. i 39,8 proc. (program ruszył we wrześniu ub.r. tydzien później).
Widownia obecnej serii 'Mam talent' rośnie jednak z odcinka na odcinek – pierwszy zgromadził przed odbiornikami 4,2 mln oglądających, a trzeci już - 4,86 mln
W czasie nadawania programu TVN zdecydowanie dystansuje konkurencję. Drugą pozycję zajmuje w tym czasie TVP 1 z 18,50 proc. udziału, nadająca „Sport”, „Pogodę”, filmy fabularne i festiwal w Opolu. Trzeci jest Polsat (filmy, ,“KSW 14”;14,05 proc.), a czwarta – TVP 2 („Sabat czarownic”, „U Pana Boga w ogródku”, „Laskowik & Malicki”, film; 13,54 proc.). W grupie 16-49 przewaga TVN-u nad Jedynką, której udział to 16,53 proc., jest jeszcze większa i wynosi aż ponad 20 pkt. proc.
Dane pokazują, że show oglądają głównie kobiety, widzowie po 30. roku życia, ludzie mieszkający w miastach oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
Oglądalność trzeciej edycji “Mam talent!" odcinek po odcinku
Zobacz tabelę
Widownia konkurencji w czasie emisji show
Profil widowni programu