Telewizja2014-09-29
10

“Mam talent!” pokonał “Taniec z Gwiazdami”, “Rolnik” lepszy od “MasterChefa”

fot.: Cezary Piwowarski/TVNfot.: Cezary Piwowarski/TVN

W zeszłym tygodniu najpopularniejszą pozycją w telewizji był niezmiennie serial TVP “M jak miłość”. Wśród programów rozrywkowych prym wiódł “Mam talent!” TVN, który wyprzedził “Taniec z Gwiazdami” Polsatu. “Rolnik szuka żony” TVP1 miał za to więcej widzów niż “MasterChef” TVN.

W okresie od 22 do 28 września br. najchętniej oglądany odcinek “M jak miłość” zgromadził przed telewizorami 6,75 mln widzów (jego udział wyniósł 41,06 proc.). Na drugiej pozycji znalazł się także Dwójkowy serial - “Na dobre i na złe” z widownią wynoszącą 5,33 mln osób (33,82 proc.), a trzeci był serial TVP1 “Ojciec Mateusz” (4,52 mln widzów) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Wśród programów rozrywkowych liderem był emitowany w soboty “Mam talent!” TVN z widownią na poziomie 3,74 mln osób i udziałem wynoszącym 24,40 proc. Drugą pozycję zajął nadawany w piątki w Polsacie “Taniec z Gwiazdami”, który zgromadził 3,53 mln widzów (23,50 proc. udziału). Warto jednak dodać, że najwyższy udział (25,50 proc.) wśród widowisk rozrywkowych zanotowała “Twoja twarz brzmi znajomo”, którą można w Polsacie oglądać w soboty po 22.00.

Emitowany przez TVP1 w niedziele reality-show “Rolnik szuka zony” zgromadził 2,93 mln widzów, co przełożyło się na 20,23 proc. udziału w rynku. Z kolei “MasterChef” TVN przyciągnął przed ekrany w niedzielę 2,78 mln widzów (16,60 proc.).

Zobacz tabelę


W najważniejszej dla reklamodawców grupie komercyjnej 16-49 liderami oglądalności także były “M jak miłość” (2,3 mln widzów) i “Na dobre i na złe” (1,66 mln), ale na trzecim miejscu znalazł się już “MasterChef” z widownią na poziomie 1,46 mln osób i udziałem wynoszącym 22,04 proc.

Oczko niżej uplasował się “Mam talent! (1,45 mln widzów; 24,49 proc. udziału). Uwzględniając jedynie programy rozrywkowe kolejne miejsce zajęła także pozycja z anteny TVN - nadawany w poniedziałki reality-show “Top model” (1,3 mln; 21,22 proc.).

Warto dodać, że “Taniec z Gwiazdami” w grupie komercyjnej uplasował się daleko poza czołówką. Śledziło go tutaj 1,05 mln osób przy udziale na poziomie 17,81 proc.

Zobacz tabelę

 

 

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas