Telewizja2015-12-01
6

„Mam talent!” stracił 410 tys. widzów, ale pozostał liderem. 42 mln zł z reklam

fot.: Cezary Piwowarski/TVNfot.: Cezary Piwowarski/TVN

Ósma edycja „Mam talent!” miała średnio 2,97 mln widzów. To o 410 tys. oglądających mniej niż rok wcześniej śledziło siódmą serię formatu. TVN w czasie emisji talent-show był jednak nadal liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 42,03 mln zł.

„Mam talent!” na antenie TVN oglądać można było w soboty o godz. 20.00, w okresie od 5 września do 28 listopada br. Średnia widownia całej ósmej edycji show wyniosła 2,97 mln osób, co przełożyło się na 19,49 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 19,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię - 3,5 mln oglądających zgromadził odcinek z 3 października.

Odcinek po odcinku

Zobacz tabelę

W porównaniu z analogicznym okresem ub.r. program stracił 410 tys. widzów. Siódmą serię talent-show średnio oglądało bowiem 3,38 mln osób, a udział TVN w czasie jej emisji wynosił odpowiednio 21,88 proc. oraz 23,10 proc.

„Mam talent!” w swoim paśmie pozostał liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP1, która miała 12,87 proc. udziału. Stacja ta w tym czasie emitowała kroniki sportowe, serwis pogodowy, serial „Komisarz Alex” oraz filmy fabularne. Trzecia była TVP2 (konkurencyjny show „The Voice of Poland”; 11,83 proc.), a czwarty - Polsat (gł. pasmo filmów animowanych i „SuperDzieciak”; 10,61 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej drugie miejsce zajęła Dwójka, a dalej uplasowały się: Polsat i Jedynka.

Widownia „Mam talent!” na tle konkurencji

Zobacz tabelę

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach ósmej serii formatu wyniosły 42,03 mln zł. W porównaniu do siódmej edycji spadły one o 6,24 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Ósmą edycję „Mam talent!” wygrała akrobatka Aleksandra Kiedrowicz. Telewizja TVN jest zadowolona z wyników oglądalności programu i planuje jego dziewiątą serię. Ma ona trafić na antenę jesienią 2016 roku.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w październiku br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 11,15 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Mam talent!, show TVN

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas