Ósma edycja „Mam talent!” po trzech odcinkach ma średnio 3,06 mln widzów. To o 70 tys. oglądających mniej niż rok wcześniej, ale widownia talent-show rośnie z odcinka na odcinek. TVN w czasie emisji formatu jest liderem rynku.
„Mam talent! 8” na antenie TVN oglądać można w soboty o godz. 20.00, począwszy od 5 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków tej edycji show wyniosła 3,06 mln osób, co przełożyło się na 21,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 21,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Oglądalność formatu rośnie z tygodnia na tydzień. Pierwszy odcinek „Mam talent!” miał 2,76 mln widzów, drugi - 3,15 mln osób, a trzeci przyciągnął przed ekrany już 3,26 mln oglądających.
Odcinek po odcinku
Zobacz tabelęW porównaniu z analogicznym okresem ub.r. program stracił 70 tys. widzów. Wówczas pierwsze trzy odcinki siódmej serii talent-show średnio oglądało 3,13 mln osób, a udział TVN wynosił odpowiednio 21,91 proc. oraz 24,19 proc. udziału (więcej na ten temat).
„Mam talent!” w swoim paśmie pozostaje zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP1, która ma 13,72 proc. udziału. Stacja ta w tym czasie emituje kroniki sportowe, serwis pogodowy, serial „Komisarz Alex” oraz filmy fabularne. Trzeci jest Polsat (pasmo filmów animowanych; 13,08 proc.), a czwarta - TVP2 (konkurencyjny show „The Voice of Poland”; 10,59 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej drugie miejsce zajmuje Polsat, a dalej plasują się: Dwójka i Jedynka.
Widownia „Mam talent!” na tle konkurencji
Zobacz tabelę
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 9,83 proc.