Prasa2007-06-19
0

'Mamo, to ja' liderem

Miesięcznik 'Mamo, to ja' był najchętniej kupowanym pismem dla rodziców w marcu 2007 r.

 Liderem segmentu pism dla rodziców jest miesięcznik ”Mamo, to ja” (Edipresse Polska), który osiągnął w marcu 2007 średnią sprzedaż ogółem na poziomie 99 257egz. (spadek o 18,1 proc. w stosunku do marca 2006 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Na drugim miejscu uplasowało się ”Dziecko” (Agora SA)  z wynikiem 81 824 egz., a na trzecim  ”Twoje dziecko” (Wydawnictwo Edipresse Polska) ze średnią 80 311 egz.

Zobacz tabelępularniejsze

  • "M jak mieszkanie" goni "Cztery Kąty"
  • "Playboy" liderem, zyskuje Forbes
  • Zyskuje Twist, traci Popcorn i Dziewczyna
  • Autor:masz

    KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

    NAJPOPULARNIEJSZE

    <WRÓĆ NAPRACA
    PracaStartTylko u nas