Miesięcznik "Mamo, to ja" był w kwietniu 2008 r. najchętniejkupowanym pismem dla rodziców. Który tytuł zyskał najwięcej?
Liderem segmentu pism dla rodziców jest miesięcznik "Mamo, toja" (Edipresse Polska), który osiągnął w kwietniu 2008 średniąsprzedaż ogółem na poziomie 119 485 egz. (wzrost o 6,5 proc. wstosunku do kwietnia 2007 r.) - wynika z danych Związku KontroliDystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasowało się "Dziecko" (Wydawnictwo Agora) zwynikiem 87 819 egz.(wzrost o 7,1 proc.), a na trzecim "Rodzice"(G+J Polska) ze średnią 77 369 egz. (wzrost o 5,2 proc.).
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost sprzedażyodnotował miesięcznik "Dziecko".