Prasa2008-12-10
0

'Mamo, to ja' liderem, 'Dziecko' ostro w dół

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców we wrześniu 2008roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska SA). Największyspadek sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Dziecko" (Agora).

Sprzedaż ogółem "Mamo, to ja" we wrześniu br. wyniosła 103 811egz. i była o 4 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłegoroku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mam Dziecko" (WydawnictwoBauer), który we wrześniu sprzedał się w ilości 87 235 egz. (spadeko 18 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Dziecko" (AgoraSA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 78 980 egz. (spadek o 40proc.).

Zobacz tabelę


Porównując dane z września br. do danych z poprzedniego miesiąca,widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik"M, jak mama".

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas