Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w sierpniu 2008roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska SA). Największyspadek sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Twoje Dziecko"(również Edipresse Polska SA).
Sprzedaż ogółem "Mamo, to ja" w sierpniu br. wyniosła 95 270egz. i była o 6 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłegoroku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mam Dziecko" (WydawnictwoBauer), który w sierpniu sprzedał się w ilości 88 775 egz. (wzrosto 17 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Dziecko" (AgoraSA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 82 812 egz. (spadek o 6proc.).
Najbardziej w segmencie spadła jednak sprzedaż miesięcznika"Twoje Dziecko", który w sierpniu br. rozszedł się w ilości 54 903egz., czyli o 27 proc. mniej niż rok wcześniej.
Zobacz tabelę
Porównując dane z sierpnia br. do danych z poprzedniego miesiąca,widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik"Mamo, to ja", a największy spadek - pismo "Rodzice" (G+JPolska).