Prasa2009-10-21
0

'Mamo, to ja' najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem dlarodziców

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w lipcu 2009 rokubył magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska). Największy spadeksprzedaży zanotowało natomiast pismo "Twój Maluszek" (równieżEdipresse Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Mamo, to ja" wlipcu 2009 r. wyniosła 66 583 egz. i była o 15 proc. niższa niż wanalogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku KontroliDystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Dziecko"(Agora), który w lipcu sprzedał się w ilości 65 684 egz. (spadek o19 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik"Mam Dziecko" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażąogółem na poziomie 58 120 egz. (spadek o 32 proc.).

Zobacz tabelę


Porównując dane z lipca br. do danych z poprzedniego miesiąca,widać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik"Mam Dziecko".

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas