Serial komediowy 'Mamuśki' dał Polsatowi pozycję lidera oglądalności w czasie jego emisji. Ale widownia sitcomu z tygodnia na tydzień topnieje.
Trzy pierwsze odcinki serialu komediowego Polsatu „Mamuśki” obejrzało średnio 2,53 mln widzów przy udziałach w rynku telewizyjnym na poziomie 22,11 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Jeszcze lepsze wyniki osiągnęła produkcja w grupie widzów w wieku 16-49 lat, gdzie udziały wyniosły 23,84 proc.
Jednak z odcinka na odcinek serial ma coraz mniejszą widownię. Podczas gdy pierwszy epizod przyciągnął przed ekrany 3,1 mln widzów, to odcinek nadany w ostatni czwartek obejrzało już niemal milion widzów mniej.
Zobacz tabelęitcom „Mamuśki” opowiada o perypetiach świeżo upieczonej pary małżeńskiej, która usiłuje ułożyć sobie po ślubie stosunki ze swoimi teściami. Głównymi bohaterami są młodzi warszawiacy Patrycja i Mirosław, którzy postanawiają się pobrać. On jest monterem telewizji kablowej, a ona pracownikiem międzynarodowej agencji reklamowej, gdzie wykonuje podrzędne i niezbyt kreatywne zadania. Różnica w wykształceniu nie jest dla nich żadną przeszkodą. Jednak zupełnie co innego sądzą rodzice bohaterów dla których ten ślub to mezalians. Próbują więc zniechęcić zakochanych do siebie.