Telewizja2015-05-27
7

„Mamy Cię!” oglądało 1,8 mln widzów. Show przyniósł 24 mln zł z reklam

fot. tvnfot. tvn

„Mamy Cię!” w wiosennym sezonie oglądało średnio 1,84 mln widzów. TVN w czasie emisji formatu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 23,6 mln zł.

Program „Mamy Cię!” na antenie TVN pokazywany był w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 1 marca do 24 maja 2015 roku (ostatni odcinek wyemitowano wyjątkowo o 21.00). Średnia oglądalność rozrywkowej produkcji wyniosła 1,84 mln osób, co przełożyło się na 10,86 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 13,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie zdecydowanie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek formatu, który jednak nie konkurował z hitowym serialem TVP1 „Ranczo”. Zgromadził on przed telewizorami 3,16 mln oglądających.

Trzy topowe odcinki produkcji

Zobacz tabelę

W analogicznym okresie ub.r. TVN w niedziele po 20.00 gromadził o około 500 tys. widzów więcej niż wiosną br. Wówczas pokazywano serial „Lekarze”, który oglądało średnio 2,34 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 13,77 oraz 15,39 proc. Trzeba jednak zaznaczyć, że „Lekarze” kończyli się o 21.00, a „Mamy Cię” trwało do około 21.20 (zobacz te dane).

TVN w paśmie nadawania „Mamy Cię” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsza lokata należała do TVP1 z udziałem na poziomie 26,94 proc., nadającej w tym czasie „Sport”, „Pogodę”, „Ciszę nad rozlewiskiem”, „Ranczo” oraz audycje związane z wyborami prezydenckimi. Drugie miejsce zajął Polsat (11,50 proc.; gł. „Tylko muzyka”), zaś najsłabiej z „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 (5,48 proc.; kabarety i początek seriali „Służby specjalne” i „Krew z krwi”).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był drugi, a Polsat zajął miejsce trzecie.

Widownia programu na tle konkurencji

Zobacz tabelę

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji formatu wyniosły 23,6 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Program rozrywkowy „Mamy Cię!” na antenę TVN powrócił po niemal 10 latach przerwy. W nowym sezonie wkręcane w żarty z ukrytą kamerą były najczęściej gwiazdy TVN. Zamiast Szymona Majewskiego, gospodarzami show byli Marcin Prokop i Szymon Hołownia.

Pierwszy sezon „Mamy Cię!” pojawił się w TVN w marcu 2004 roku, a po trzech seriach w czerwcu 2005 roku format został zdjęty z anteny.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas