Reklama2009-10-13
0

Mamy Gortata i Małysza reklamują markę Bakuś (wideo)

Pod hasłem "Serek przyszłych mistrzów" rozpoczęła się kampaniareklamowa marki Bakuś. W kampanii występują mamy znanychsportowców, m.in. Marcina Gortata i Adama Małysza.

Startująca właśnie kampania reklamowa serka Bakuś jest utrzymanaw konwencji retrospektywnej, pokazując dzieciństwo znanychsportowców - Marcina Gortata i Adama Małysza, a w kolejnychodsłonach Otylii Jędrzejczak i Mai Włoszczowskiej - widziane oczamiich matek. Przekaz pod hasłem "Serek przyszłych mistrzów" podkreślamatczyną troskę o dziecko odzwierciedlającą się w zapewnianiu muwszystkiego potrzebnego do rozwoju. Kampania jest skierowana przedewszystkich do matek małych dzieci.




Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP, TVN, Polsat, Discovery)oraz prasie (Show, Gala, Gaga, Rodzice, Claudia, Kobieta i Życie, Mjak Mama, Świat Kobiety). Strategię kampanii - zaplanowanej dokońca listopada - i kreację prasową przygotowała agencja So What,kreacją i produkcją spotów telewizyjnych zajęła się agencja HandMade, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Autor:tw

Więcej informacji:Bakuś

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas