Reklama2016-09-23
2

„Mamy wszystkich sprzedawców” w reklamach otoMoto.pl (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego otoMoto.pl (należącego do Naspers Classifieds). Akcję, której bohaterami są sprzedawcy prezentujący swoje motocykle i samochody, przygotowały firmy Walk i Universal McCann.

W spotach sprzedawcy pojawiają się razem z samochodami i motocyklami, które wystawili na sprzedaż w otoMoto.pl. Pokazywani są podczas przewijania kolejnych ofert na ekranie telefonu. Podsumowuje to hasło: „Żaden sprzedawca nie ma wszystkich aut, ale my mamy wszystkich sprzedawców”.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne) oraz internet (m.in. YouTube, Facebook, serwisy i aplikacje mobilne).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Walk, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. otoMoto.pl miało 5,83 mln realnych użytkowników. Połowa ruchu w serwisie jest generowana na urządzeniach mobilnych.

Autor:tw

Więcej informacji:otoMoto.pl

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas