Internet2022-08-05
16

Marcin Bartnicki zastępcą redaktora naczelnego Wirtualnej Polski

Marcin Bartnicki (fot. materiały prasowe)Marcin Bartnicki (fot. materiały prasowe)

Szef obszaru Technologie w redakcji Wirtualnej Polski, Marcin Bartnicki, awansował na stanowisko zastępcy redaktora naczelnego. Będą do niego raportować szefowie i szefowe serwisów technologicznych, zdrowotnych, show-biznesowych, a także ukraińskojęzyczna redakcja vPolshchi.pl.

„Marcin jest doskonałym analitykiem, świetnie odnajdującym się w skomplikowanych procesach i zmianach, nie tylko technologicznych. Jest też wysokiej klasy menadżerem, który rozumie zadania biznesowe, potrafi integrować wokół nich cały zespół i słuchać jego opinii. Jestem przekonany, że awans na kolejny poziom w jego karierze menadżerskiej otwiera nowe możliwości i wzmacnia serwisy WP” – mówi Piotr Mieśnik, redaktor naczelny Wirtualnej Polski.

Jak informowały Wirtualnemedia.pl w środę, Bartnicki przejął także tymczasowo obowiązki Agnieszki Rowickiej, która przestała być menedżerką ds. rozwoju serwisów showbizowych WP (Pudelek.pl i Vibez.pl).

W Wirtualnej Polski trzech zastępców redaktora naczelnego

W redakcji Wirtualnej Polski jest teraz trzech zastępców redaktora naczelnego. Oprócz Marcina Bartnickiego są to Paweł Kapusta i Jacek Amsterdamski. Podlegają im szefowie poszczególnych redakcji. Dodatkowo do redaktora naczelnego raportują również dyrektorka operacyjna Sylwia Kupracz, head of content WP Michał Gąsior oraz dyrektor publishing growth Kamil Karnowski.

Marcin Bartnicki z Wirtualną Polską związany jest od marca 2021 roku. Wcześniej pracował już w redakcji w latach 2010-2016, m.in. jako reporter serwisu Wiadomości, kierownik serwisu Historia i redaktor serwisu Opinie. Karierę zawodową zaczynał w dziennikach i tygodnikach lokalnych, był też szefem zespołu komunikacji i marketingu Instytutu Badań Edukacyjnych oraz szefem marketingu Centrum Oceny Technologii, jednostki działającej w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz. W latach 2017-2019 pracował w PMPG. Jako socjolog prowadzi jednocześnie badania nad komunikacją dotyczącą programu szczepień przeciwko Covid-19.

Serwisy i aplikacje internetowe firmy w czerwcu br. odwiedziło 21,98 mln użytkowników (czyli 73,87 proc. wszystkich polskich internautów), każdy korzystał z nich średnio 2 godziny, 26 minut i 42 sekundy (według badania Mediapanel).

Autor:jsx

Więcej informacji:Marcin Bartnicki, Wirtualna Polska, WP

KOMENTARZE(16)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas