Telewizja2024-01-09
7

Marcin Czapski reporterem sejmowym TVP Info

Marcin Czapski, fot. screen z TVP InfoMarcin Czapski, fot. screen z TVP Info

W redakcji TVP Info pozostaje Marcin Czapski, jako jeden z niewielu dziennikarzy z poprzedniego zespołu. Nie zajmuje się już jednak tematyką zagraniczną, tylko jako reporter relacjonuje krajową politykę.

W zeszły piątek Marcin Czapski relacjonował na antenie TVP Info wydarzenia z Sejmu, a w poniedziałek - sprzed Pałacu Prezydenckiego.

W nowej odsłonie stacji reporterami sejmowymi w ostatnich dniach byli też Rafał Miżejewski (prowadził też program publicystyczny, przeszedł do TVP Info z Radia ZET) oraz Bartłomiej Bublewicz (przygotowywał też materiały do „19.30”).

Czytaj też: Tomasz Marzec żegna się z redakcją „19.30”

Marcin Czapski to jeden z niewielu dziennikarzy, którzy pozostali w TVP Info z poprzedniego składu redakcyjnego. Jak już opisywaliśmy, w weekend do prowadzenia serwisów informacyjnych wróciła Elżbieta Żywioł, związana ze stacją od ośmiu lat. Informacje z zagranicy prezentuje Arleta Bojke, a relacje do „19.30” przygotowują Agnieszka Zelek i Wojciech Tymiński (też zajmują się głównie tematyką zagraniczną).

Czapski w TVP od dekady

Marcin Czapski w TVP Info pracuje od jesieni 2014 roku. Początkowo jako reporter relacjonował głównie bieżące wydarzenia polityczne i społeczne, w połowie 2017 roku dołączył do grona gospodarzy serwisów informacyjnych.

W ostatnich latach był przede wszystkim wysłannikiem TVP w miejsca na całym świecie, gdzie toczyły się ważne wydarzenia. Przygotowywał relacje m.in. z USA, Japonii i wielu krajów europejskich. Ponadto współprowadził program „Halo Polonia” w TVP Polonia.

 

Przed pracą w TVP Info Marcin Czapski był związany m.in. z TVP Lublin, TVP Polonia, TVN Warszawa, Radiem Plus i Radiem PiN.

Czytaj też: Korespondenci zagraniczni TVP tkwią w zawieszeniu. Na antenie pojawiły się nowe twarze

TVP Info w nowej odsłonie jest nadawane od 29 grudnia wieczorem. Przez pierwsze siedem dni jego średnia widownia minutowa wynosiła 72 401 osób, a udział w rynku oglądalności - 1,12 proc. (dane Nielsen Audience Measurement). Stacja nieznacznie przegrywała z Wydarzeniami24, natomiast dużo wyższe wyniki osiągały TVN24, TV Republika i Polsat News.

Autor:tw

Więcej informacji:Marcin Czapski, TVP Info

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas