Reklama2015-08-12
3

Marcin Gortat reklamuje internet LTE w Play

Koszykarz Marcin Gortat jest kolejną gwiazdą reklamującą sieć Play, występuje w kampanii nowej oferty internetu mobilnego LTE. ZA przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i MediaCom Warszawa.

Spoty Play z Marcinem Gortatem mają konwencję podobną jak wcześniejsze reklamy sieci z udziałem znanych osób: koszykarz odwiedza punkt sprzedaży Play, gdzie od dwójki sprzedawców, Basi i Maćka, otrzymuje odpowiadającą mu usługę. Kampania promuje wprowadzaną właśnie do sprzedaży przez Play nową ofertę internetu mobilnego LTE.

Gortat jest kolejnym sportowcem promującym Play w ramach trwającego od 2,5 roku cyklu kampanii z udziałem gwiazd. Niedawno drużyna skoczków narciarskich, na czele z Kamilem Stochem, reklamowała duży zasięg sieci, a wcześniej w reklamach Play wystąpili tenisiści Agnieszka Radwańska i Jerzy Janowicz.

 

W ostatnim okresie Marcin Gortat nie brał udziału w kampaniach marek komercyjnych. Niedawno został jednym z ambasadorów rządowej akcji „Dopalacze kradną życie” i kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”. W ub.r. „Forbes” oszacował jego wartość marketingową (rozumianą jako koszt rocznej umowy reklamowej) na 573 tys. zł (zobacz szczegóły).

Kampania Play z udziałem Gortata rusza w najbliższych dniach. Obejmie m.in. telewizję, internet, outdoor i punkty sprzedaży.

Kreacją reklam ATL-owych zajęła się agencja Grandes Kochonos, BTL-owych - agencja Plej, za reklamy w internecie odpowiada agencja Artegence, za działania w social media - agencja Isobar Polska, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas