Reklama2011-11-02
1

Marcin Gortat reklamuje męskie produkty w Rossmannie (wideo)

Z udziałem Marcina Gortata ruszyła kampania drogerii Rossmann reklamująca promocję produktów dla mężczyzn. Akcję przygotowały firmy Ribbit i Bi Fri Marketing Consulting.

Kampania sieci Rossmann z udziałem koszykarza Marcina Gortata reklamuje promocję obejmującą prawie 1,3 tys. produktów skierowanych do mężczyzn. W ramach akcji przy zakupie trzech takich produktów najtańszy z nich jest darmowy.

Kampania od 2 listopada jest prowadzona w telewizji (TVP 1 TVP 2 , TVN i Polsat, kilkadziesiąt kanałów tematycznych), prasie („Playboy”, „Logo”, „Film”, „Top Gear”, „Auto Świat”, „Magazyn Przeglądu Sportowego”, „Polityka”, „Wprost”), na outdoorze (ok. 400 billboardów) oraz w wydawanych przez Rossmanna magazynie „Skarb” i portalu Rossnet.pl. Spoty telewizyjne na potrzeby akcji przygotowało studio Ribbit, media zakupiła firma Bi Fri Marketing Consulting. Kampania potrwa do końca listopada.

Autor:tw

Więcej informacji:Rossmann, Marcin Gortat

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas