Prasa2016-12-23
11

Marcin Kasprzak redaktorem naczelnym miesięcznika „Logo”

Marcin KasprzakMarcin Kasprzak

Od stycznia przyszłego roku Marcin Kasprzak obejmie stanowisko redaktora naczelnego miesięcznika „Logo”(Agora). Zastąpi Mikołaja Kirschkego, który odchodzi z firmy.

O tym, że w kierownictwie „Loga” szykują się zmiany portal Wirtualnemedia.pl informował już dwa miesiące temu - w październiku br. redaktor naczelny miesięcznika „Logo” Mikołaj Kirschke oraz jego zastępca Piotr Zabłocki zdecydowali się odejść z Agory. Dziennikarze wyjaśniali wówczas, że ich decyzja zbiegła się z przeprowadzanymi w spółce zwolnieniami grupowymi.

Nowym redaktorem naczelnym miesięcznika „Logo” będzie Marcin Kasprzak, a funkcję obejmie w styczniu 2017 roku. Kasprzak przechodzi do Agory z wydawnictwa Marquard Media Polska, gdzie pracował od 2012 roku - ostatnio był redaktorem magazynu „Esquire”, a wcześniej miesięcznika „Playboy”. W Marquard Media Polska odpowiadał również za wydania specjalne „Kreator” (dodatek do magazynu „Playboy”) oraz „The Big Black Book” (dodatek do magazynu „Esquire”).

W przeszłości był redaktorem naczelnym magazynu „On i Kropka” dołączanego do „Kropka TV”, w latach 2009-2012 pisał do „Malemena”, współpracował też m.in. z magazynami „Fashion Magazine”, „Classic Auto” i „Mercedes-Benz magazyn” oraz portalami „Onet Biznes”, „Onet Podróże” czy „Biznes.pl”.

- Nie będę serwować czytelnikom bajeczki o wyidealizowanym świecie, który nie istnieje. Wierzę, że znajdzie się czytelnik, dla którego liczy się normalność i naturalność. Chcę, by „Logo” trafiało do takiego czytelnika, który - choć jest wymagający - to nie musi niczego udowadniać i z dystansem patrzy na świat - mówi Marcin Kasprzak.

Od listopada wydawcą miesięcznika „Logo” jest Piotr Hendel, który wcześniej zajmował się tytułami „Cztery Kąty”, „Dom&Wnętrze”, „Magnolia” oraz „Ładny Dom”. Agora nie planuje kolejnych zmian w magazynie.

Marcin Kasprzak jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim.

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem „Logo” w pierwszych trzech kwartałach br. wyniosła 23 047 egz.

Autor:łb

KOMENTARZE(11)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas