Reklama2013-02-25
9

Marcin Perchuć reklamuje „superszybką pożyczkę” w ING (wideo)

W telewizji, internecie i na outdoorze startuje kampania reklamowa szybkiej pożyczki gotówkowej oferowanej przez ING Bank Śląski. Akcję przygotowały agencja Brain i dom mediowy PanMedia Western.

„Superszybkość” pożyczki gotówkowej wprowadzonej do oferty ING Banku Śląskiego polega na tym, że podjęcie decyzji kredytowej, podpisanie umowy oraz przelanie środków na konto lub przekazanie ich w gotówce może nastąpić podczas jednej wizyty klienta w oddziale. Wysokość pożyczki to od 5 do 15 tys. zł, okres spłaty może wynieść do 7 lat, RRSO dla pożyczki z ubezpieczeniem to 21,21 proc., a dla pożyczki bez ubezpieczania - 17,23 proc.

W kampanii reklamowej szybkość pożyczki pokazuje Marcin Perchuć, znany aktor filmowy i teatralny, wcielający się w rolę pracownika oddziału ING. Poszczególne spoty pokazują zabawne scenki, w których Perchuć proponuje klientom błyskawiczne spotkania. Puentę podsumowującą te sytuacje wypowiada Marek Kondrat.

Kampania - tak samo jak promowana w niej oferta - skierowana jest przede wszystkim do osoby, które mają pieniądze na bieżące potrzeby, ale stać ich na większe wydatki, a ponadto nie chcą marnować czasu na żmudne formalności. Działania reklamowe od 24 lutego są prowadzone w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne), internecie (banery na największych portalach kierujące do serwisu docelowego), na outdoorze (citylighty w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu i Gdańsku) oraz w oddziałach ING Banku Śląskiego (wyklejki witryn, plakaty, ulotki).

Reklamy przygotowała agencja Brain, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PanMedia Western.

Autor:tw

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas