Internet2015-05-13
7

Marcin Skowroński dyrektorem ds. przychodów reklamowych w Allegro

Marcin SkowrońskiMarcin Skowroński

Marcin Skowroński, wcześniej związany z Grupą Onet, objął w Allegro nowo utworzoną funkcję dyrektora ds. przychodów reklamowych. Do jego zespołu dołączyli Paulina Matuszkiewicz i Wojciech Bryzek.

W Allegro Marcin Skowroński będzie kierował m.in. nową strategią reklamową, wprowadzoną na początku br. Wtedy serwis zaczął oferować dużym podmiotom prowadzącym w nim sprzedaż całą swoją powierzchnię reklamową, rezygnując z autopromocji (więcej na ten temat).

Poprzednio Skowroński przez ponad 6 lat był związany z Grupą Onet, m.in. jako dyrektor marketingu, odszedł z tej firmy pod koniec ub.r. (więcej o tym). Wcześniej przez 6 lat pracował jako planner i manager w pionie Beyond Interactive domu mediowego MediaCom Warszawa.

W Allegro do zespołu kierowanego przez Marcina Skowrońskiego dołączyli Paulina Matuszkiewicz, która odpowiada za przychody w segmencie reklamy premium i projekty specjalne, oraz Wojciech Bryzek, który zajmuje się automatycznym systemem ads.allegro prowadzonym wspólnie z firmą Netsprint.

Paulina Matuszkiewicz pracuje w Allegro od kwietnia br., wcześniej przez 8 lat była związana z działem reklamy w Grupie Allegro, gdzie w ostatnim okresie pełniła funkcję kierownika zespołu agencyjnego ds. planowania kampanii reklamowych. Wojciech Bryzek z Allegro jest związany od ponad roku, a przedtem przez 5 lat był szefem sprzedaży oferty reklamowej Zumi.pl w Grupie Onet.

W lutym br. Allegro.pl zanotowało 12,06 mln użytkowników i 2,33 mld odsłon, a wszystkie serwisy Grupy Allegro-GG - 14,88 mln użytkowników i 4,95 mld odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Autor:tw

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas