Telewizja2018-11-28
30

Marcin Wolski od grudnia zostanie doradcą zarządu TVP

Marcin Wolski - do tej pory dyrektor agencji kreacji rozrywki - od grudnia zostanie doradcą zarządu Telewizji Polskiej. Jego poprzednie stanowisko obejmie - dotychczasowa dyrektor agencji kreacji oprawy i reklamy - Katarzyna Adamiak-Sroczyńska.

Marcin Wolski dyrektorem agencji kreacji rozrywki został w kwietniu 2018 roku, co było również związane ze zmianami w wewnętrznych strukturach Telewizji Polskiej. Reforma organizacyjna spółki objęła m.in. piony programowania, kreacji i produkcji, która zakładała m.in. scalenie redakcji anten do jednego biura programowego, które będzie odpowiedzialne za ramówki wszystkich kanałów.

Informację o zmianie stanowiska przez Wolskiego potwierdziło nam Centrum Informacji TVP.

- Dyrektor Wolski podjął decyzję o rezygnacji ze stanowiska dyrektora Agencji Kreacji Rozrywki z dniem 30 listopada br. Uzasadnił to chęcią skupienia się na pracy artystycznej i twórczej, co w znacznym stopniu utrudniały mu obecne obowiązki służbowe – przekazało nam biuro prasowe telewizji publicznej. - Zarząd TVP zaproponował mu kontynuowanie współpracy na stanowisku doradcy zarządu. Decyzje o nowym dyrektorze agencji zostaną ogłoszone przed początkiem grudnia - dodano.

Z Marcinem Wolskim do czasu publikacji artykułu nie udało nam się skontaktować.

Wolskiego zastąpi Katarzyna Adamiak-Sroczyńska

Dotychczasowa dyrektor agencji kreacji oprawy i reklamy Katarzyna Adamiak-Sroczyńska pokieruje agencją kreacji rozrywki. Obecnie pełni obowiązki zastępcy dyrektora tej agencji. Zmiany w tym obszarze zaplanowane są na początek grudnia.

Wcześniej Wolski od lipca 2016 roku był dyrektorem TVP2, jest także współprowadzącym i pomysłodawcą „W tyle wizji” TVP Info. Od jesieni 2016 emitowana jest też jego dodatkowa część programu „W tyle wizji extra”. Jest także scenarzystą, autorem piosenek, publicystą „Do Rzeczy”.

W ub.r. Telewizja Polska zanotowała wzrost wpływów z abonamentu radiowo-telewizyjnego o 69,9 proc. do 622,5 mln zł oraz spadek przychodów z reklam i sponsoringu o 8,4 proc. do 798,6 mln zł. Wpływy z abonamentu stanowiły 38,2 proc. łącznych przychodów TVP, najwięcej od 15 lat.

Autor:NB

KOMENTARZE(30)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas