Reklama2017-07-12
0

Marcin Żukowski: z Mint Media do naEkranie.pl

Marcin ŻukowskiMarcin Żukowski

Marcin Żukowski objął funkcję dyrektora sprzedaży w serwisie naEkranie.pl (należącym do Hatak Media). Poprzednio pracował w agencji Mint Media, a wcześniej m.in. w ARBOinteractive.

W naEkranie.pl Marcin Żukowski objął nowo utworzoną funkcję dyrektora sprzedaży. Odpowiada za koordynację działu sprzedaży, tworzenie nowych produktów, głównie z zakresu akcji niestandardowych, content marketingu i reklamy natywnej, a także za sprzedaż dla dużych klientów.

Według badania Gemius/PBI w maju br. naEkranie.pl odwiedziło 1,4 mln realnych użytkowników. W listopadzie ub.r. redaktorem naczelnym serwisu został Dawid Muszyński, który zastąpił Kamila Śmiałkowskiego.

Marcin Żukowski przez ostatnie pięć lat pracował w agencji marketingu internetowego Mint Media. Pełnił kolejno funkcje PR managera, content managera, accounta, team leadera i account directora.

Jest autorem dwóch książek dotyczących marketingu: „Twoja firma w social mediach” i „Ty w social mediach” (wydawnictwo Onepress). Prowadzi szkolenia z marki osobistej oraz marketingu dla firm, jest wykładowcą Uczelni Łazarskiego. Wcześniej pracował m.in. w agencji ARBOinteractive i prowadził Stowarzyszeniu MłodaRP, zajmował się organizacją eventów i szkoleń oraz działaniami PR.

Autor:tw

Więcej informacji:naEkranie.pl, Marcin Żukowski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas