Prasa 2016-02-11
2

Marcowy „CKM” z Klaudią Stec, uczestniczką „Warsaw Shore” na okładce

W sprzedaży pojawiło się marcowe wydanie miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Na okładce pisma umieszczono fotografię z sesji zdjęciowej Klaudii Stec, uczestniczki reality-show „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”.

Oprócz sesji zdjęciowej Stec w numerze czytelnicy znajdą m.in. wywiad z raperami Michałem i Marcinem Martenami, tworzącymi grupę Kaliber 44, a także test polskich piw i relację z podróży płaskodenną łodzią śmigłową.

Marcowe wydanie „CKM” ukaże się w nakładzie 48 tys. egz. i w cenie 8,99 zł. Sprzedaż wydania wspiera kampania promocyjna w prasie, w internecie (ckm.pl, kozaczek.pl, autostuff.pl) i radiu Muzo.FM.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z danych ZKDP wynika, że w listopadzie 2015 roku sprzedaż ogółem „CKM” wyniosła 23 265 egz.

 

Autor: łb

Więcej informacji: CKM, Klaudia Stec

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas