Reklama2012-02-08
4

Marek Gawdzik „stand out” wypromuje konferencję infoShare 2012

Atelier marketingu kreatywnego Marka Gawdzika „stand out” zrealizuje na zlecenie Miasta Gdańsk i Fundacji infoShare kampanię promocyjną konferencji infoShare 2012.  W tym roku odbędzie się ona w dniach 19 i 20 kwietnia.

Pierwsze działania promocyjne zaplanowane są na początek marca tego roku. Mediaplan obejmuje kilkadziesiąt wyselekcjonowanych branżowo serwisów i blogów oraz działania niestandardowye.       

InfoShare to konferencja organizowana od 2007 roku. Zakres tematyczny konferencji obejmuje media cyfrowe, nowoczesne formy marketingu, szeroko rozumiane technologie IT oraz zarządzanie projektami i przedsięwzięciami (także startup'ami).

Autor:pr

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas