Reklama2013-12-05
3

Marek Kmiecik dyrektorem marketingu Tarczyński SA

Shutterstock.comShutterstock.com

Marek Kmiecik został wiceprezesem i dyrektorem marketingu firmy wędliniarskiej Tarczyński. Poprzednio pełnił analogiczną funkcję w Hoop Polska.

- Moim głównym zadaniem będzie przygotowanie nowej, pełnej strategii marketingowej, rozwój głównych brandów i wdrożenie nowości produktowych - tak Kmiecik opisuje swoją pracę w Tarczyński SA. Firma w komunikacie przesłanym portalowi Wirtualnemedia.pl zapowiada rozszerzenie swoich działań marketingowych.

Tarczyński SA produkuje wędliny z segmentu premium, m.in. kabanosy Tarczyński Extra i Tarczyński Exclusive, Wędliny z Kotła, Wędliny Zakonne oraz przekąski Snaxy.

Marek Kmiecik poprzednio przez 7 lat pracował w Hoop Polska (jako członek zarządu i dyrektor marketingu). Z firmy odszedł w październiku br. Wcześniej przez 11 lat był związany z Mieszko SA, m.in. jako dyrektor marketingu.

 

Autor:tw

Więcej informacji:Marek Kmiecik, Tarczyński

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas