Reklama2016-01-24
3

Margaret reklamuje Tidal w Play z Madonną, Rihanną i Daft Punk (wideo)

Margaret reklamująca usługę Tidal w PlayMargaret reklamująca usługę Tidal w Play

Sieć telekomunikacyjna Play zaczęła pierwszą kampanię promującą usługę streamingu muzycznego Tidal. W reklamach oprócz piosenkarki Margaret, która wcześniej promowała już inne oferty Play, występują zagraniczni wykonawcy: Madonna, Rihanna i Daft Punk.

Kampania informuje o przedłużonej do połowy br. promocji, w ramach której użytkownicy taryf abonamentowych Play mogą aktywować darmowy dwuletni dostęp do pełnej wersji Tidala.

Reklamy podkreślają, że zarówno Margaret, jak też Madonna, Rihanna i Daft Punk poprzez aplikację Tidal „przenieśli swoją muzykę do Play”.

Margaret od kilku lat reklamuje usługi na kartę w Play, w poprzedniej akcji z jej udziałem był promowany Internet na Kartę. W ub.r. piosenkarka wystąpiła też w kampanii reklamowej Coca-Coli pod hasłem „Pocałuj radość”.

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie, na outdoorze oraz w punktach sprzedaży Play.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Kreacją reklam ATL-owych zajęła się agencja Grandes Kochonos, BTL-owych - agencja Plej, a internetowych - agencja Artegence. Za aktywności w social media odpowiada agencja Isobar Polska, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.

Autor:tw

Więcej informacji:Play, Tidal, Margaret

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas