Kultura2013-02-06
30

Marika, Kammel i Musiał poprowadzą „The Voice of Poland 2”

Tomasz Kammel i Marika to główni prowadzący drugą edycję show "The Voice of Poland", która trafi na antenę TVP2 w marcu br. W role "V Reporterów" wcielą się Maciej Musiał, który będzie też współprowadzącym oraz Mateusz Szymkowiak - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

O tym, że Tomasz Kammel będzie prowadzącym „The Voice of Poland 2” informowaliśmy już na początku stycznia br. (dowiedz się więcej). On i Marika będą głównymi gospodarzami muzycznego talent-show, pojawią się już od odcinków castingowych, czyli tzw. „Przesłuchań w ciemno”.

Główną parę wspomagać będą dwaj "V-Reporterzy": Maciej Musiał, który pojawi się w redroomie programu oraz Mateusz Szymkowiak, który był współprowadzącym w pierwszej edycji programu, emitowanej jesienią 2011 roku. Szymkowiak prowadzić będzie z kolei specjalną relację internetową z show oraz rozmowy w oprawie poświęcone programowi.

Tomasz Kammel od lat związany jest z TVP, obecnie w Dwójce współprowadzi „Pytanie na śniadanie”. Marika jest piosenkarką, ma na koncie trzy płyty. Otrzymała nagrodę za Debiut Roku w plebiscycie Superjedynki na festiwalu w Opolu w 2009 roku. Maciej Musiał jest gwiazdą serialu Dwójki „Rodzinka.pl” oraz prowadził w stacji do niedawna „Poziom 2.0”. Natomiast Mateusz Szymkowiak jest twarzą TVP2 i prowadzącym cykl „Czerwony dywan” nadawany w ramach „Pytania na śniadanie”.

Trenerami w drugiej edycji „The Voice of Poland” będą natomiast Justyna Steczkowska, Patrycja Markowska, Marek Piekarczyk z TSA oraz Baron i Tomson z zespołu Afromental (więcej na ten temat). Trenerzy będą wybierać uczestników podczas tzw. „Przesłuchań w ciemno”, gdzie kompletować będą własne drużyny. Potem będą je prowadzić podczas etapu tzw. „Bitwy” i odcinków na żywo, gdy poszczególni wykonawcy będą odpadać z rywalizacji. W drugiej edycji widowiska większy nacisk ma być tez położony na elementy reality-show.

„The Voice of Poland” nadawany będzie w TVP2 przez 12 tygodni w soboty o 20.05 począwszy od 2 marca br. Program oparty jest na licencji Talpa Content, a za jego produkcję wykonawczą odpowiadać będzie firma Rochstar.

Pierwsza edycja formatu emitowana była w Dwójce jesienią 2011 roku w soboty o 20.00. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, program gromadził średnio 2,27 mln widzów, a jego udział w rynku wyniósł 15,69 proc. w grupie 4+ i 14,85 proc. w grupie 16-49 (dowiedz się więcej).

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(30)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas